سوالات متداول

بعد از انتخاب شال یا روسری مد نظر کافیست در سایت ثبت نام کنید و اطلاعاتی نظیر نشانی یا شماره تماس خود را در حساب کاربری خود، ثبت کنید.

از آنجا که خرید محصولات معتبر، برند و اصل برای بسیاری از مشتریان اهمیت دارد، هزینه‌های آن نیز بسیار مهم است. خرید محصولات برند و باکیفیت یکی از دغدغه های مهمی است که شالی اسکارف تلاش کرده این دغدغه را برای مشتریان خود رفع کند. به این منظور شبکه ای همکاری در فروش برای مخاطبان خود در نظر گرفته تا از این طریق نه تنها محصولات با کیفیت با مناسب ترین هزینه به دست مشتریان برسد، بلکه شرایطی نیز برای فروش بیشتر و نیز درآمدزایی افراد فراهم شود. 

 

روند ثبت سفارش و ارسال سفارشات نیز یکی از مسائل مهمی است که همکاران در فروش خواستار اطلاع از آن هستند. برای پاسخ به این موضوع می توان گفت، پس از ثبت نام همکاران و تکمیل پروسه خرید سفارشات از طریق سایت و نیز تکمیل روند پرداخت از طریق درگاه امن زرین پال سفارشات در بازه زمانی 3 تا 10 روز به دست مشتری می رسد. نکته مهمی که شالی اسکارف برای همکاران خود در نظر گرفته اینکه هیچ اسمی از شالی اسکارف روی بسته های ارسالی نیست، بنابراین شما می توانید آدرس مشتری را در قسمت خرید وارد کرده و در قسمت یادداشت های اضافی نام خود را وارد کنید تا محصول با نام شما برای مشتری ارسال شود.

هزینه پست بر اساس وزن و استان با تعرفه پست محاسبه می‌شود.

کارهای جین حتما باید طبق تعداد جین سفارش داده شود ولی از کارهای سری انتخابی هر تعدادی که بخواهید می‌توانید سفارش بدهید.

بله ما در حال حاضر 1 شعبه حضوری در نازی آباد تهران داریم:

آدرس:

شماره تماس: 02155014286

 

 

در صورتیکه از سوالات بالا جواب خود را پیدا نکردید میتوانید سوال خود را از ما بپرسید.